ساخت بنر رایگان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1789
نویسنده : фямфи

حذف شدن اطلاعاتی که کاربران کامپیوتر مدت زیادی برای جمع آوری آن تلاش کرده اند می تواند یک فاجعه! بزرگ به حساب بیاید. برخی اوقات به دلایل مختلفی اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک کاربران حذف می شود که بعضی از کاربران بعد از حذف شدن اطلاعات فکر می کنند راهی برای بازگردانی آنها وجود ندارد. اما برای این دسته از کاربران؛ بهتر است بدانید که با حذف شدن اطلاعاتتان می توانید آنها را دوباره بازگردانی کنید. برای این کار تنها کافی است از یک نرم افزار استفاده کنید که بتواند این عمل را برایتان انجام دهد.
Aidfile Recovery Software نام یک نرم افزار در همین زمینه می باشد که می تواند در زمینه بازیابی اطلاعات به شما کمک کند. این نرم افزار در عین این که حجم کمی دارد اما سرعت بسیار بالایی در شناسایی انواع فایل های حذف شده داراست و می تواند در سریع ترین زمان ممکن آن دسته از فایل هایی را که حذف شده اند را برایتان شناسایی و ریکاوری نماید. شما می توانید توسط این نرم افزار اطلاعاتی که به دلیل فرمت شدن، خراب شدن دیسک سخت، پاک شدن درایوها و ... پاک شده اند را دوباره بازگردانی کنید. البته از این نرم افزار نباید انتظار معجزه داشته باشید چرا که نرم افزارهای بازیابی همگی تنها قادر به بازیابی درصدی معین از اطلاعات می باشند و Aidfile Recovery Software نیز از این قاعده مستثنی نیست.
علاوه بر هارد دیسک هایی که سیستم فایلی آنها FAT ، NTFS و EXFAT می باشد؛ همچنین این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از حافظه های همراه نظیر فلش مموریها، رم دوربین ها و گوشی ها، هارد های اکسترنال و ... می باشد. هم اکنون می توانید در ادامه این نرم افزار را از سایت تک موب با لینک مستقیم دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aidfile Recovery Software:
- دارا بودن 4 حالت مختلف برای بازیابی اطلاعات
- بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی از روی سیستم پاک شده اند
- دارا بودن بالاترین درصد برای شناسایی فایل های پاک شده و بازیابی آنها
- قابلیت ریکاوری اطلاعات حتی بعد از نصب ویندوز
- قابلیت بازیابی اطلاعات از درایوهای پارتیشین بندی شده
- سازگاری با حافظه های همراه نظیر فلش مموری ها و رم ها
- پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف
- سازگاری کامل با سیستم های فایلی هارد دیسک
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز و به ویژه نسخه 7 و 8
- و ...


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: بازیابی اطلاعات حذف شده با Aidfile Recovery Software v3 , 6 , 3 , 2 ,



بازدید : 1728
نویسنده : фямфи

Windows 8 Pro Activator نام یکی از معتبرترین کرکهای ویندوز هشت می باشد که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده است. توسط این کرک که حجم کمی نیز دارد می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک ویندوز هشت خود را کرک کرده و ان را به صورت دائم فعال کنید. بعد از کرک کردن ویندوز می توانید از بخش هایی نظیر Personalization,Start screen,Account Picture در ویندوز استفاده کنید. این کرک قادر به فعال سازی نسخه های زیر می باشد:
Windows 8 Professional
Windows 8 Enterprise
Windows 8 Core
Windows 8 Personalization Enable

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: فعالسازی ویندوز هشت با Windows 8 Pro Activator v2 , 0 Final ,



بازدید : 1447
نویسنده : фямфи

بدون شک OpenCloner DVD-Cloner را می توان قدرتمندترین نرم افزار در زمینه کپی و ریپ دیسک های DVD دانست. این نرم افزار قادر است دیسک های DVD و DVD-RW را برایتان بر روی حافظه هارد دیسک رایانه به سادگی کپی نماید. این نرم افزار بسیار قدرتمند می تواند در کمترین مدت زمان(2-3 دقیه) عمل کپی را با همان کیفیت اصلی انجام دهد. کار با OpenCloner DVD-Cloner بسیار ساده بود و می تواند عملیات کپی را به ساده ترین شکل برایتان انجام دهد. علاوه بر انجام ریپ دیسک ها OpenCloner DVD-Cloner قادر است تا رایت دیسک ها را نیز انجام دهد. یکی دیگر از قابلیت های چشم گیر این نرم افزار قابلیت کپی کردن DVD9 بر روی یک DVD5 است.


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: حرفه ای ترین نرم افزار در زمینه کپی دی وی دی ها ,



SoftInterface_Convert_Doc_7.76
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1655
نویسنده : фямфи

SoftInterface Convert Doc نام نرم افزاری قدرتمند و ساده در زمینه تبدیل اسناد مختلف به یکدیگر می باشد. این نرم افزار این قابلیت را به کاربران می دهد تا در کمترین زمان ممکن فایل های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند. شما می توانید فایل های متنی خود را به فرمت های رایج مختلف تبدیل کنید و آن را ذخیره نمایید. این نرم افزار از فرمت های PDF, DOC, DOCX, RTF, HTML, TXT پشتیانی می کند. دارا بودن محیط کاربری ساده یکی از عواملی است که می توان از این نرم افزار به عنوان بهترین برنامه در میان برنامه های مشابه اشاره کرد. به صورت کلی شما قادر خواهید فرمت های PDF to DOC (MS Word), PDF to RTF, PDF to TXT, PDF to HTML, DOC to PDF, RTF to PDF, HTML to PDF را به هم دیگر تبدیل کنید. از دیگر ویژگی های SoftInterface Convert Doc می توان به قابلیت برنامه ریزی برای تبدیل فایلها، قابلیت انجام و ذخیره سازی تنظیمات، سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز، پشتیبانی از چندین زبان مختلف و ... اشاره کرد.

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: SoftInterface_Convert_Doc_7 , 76 ,



بازدید : 2153
نویسنده : фямфи

یکی از مشکلاتی که کاربران کامپیوتر دارند دیده شدن فایل ها و صفحات اینترنتی که توسط خودشان مشاهده است به دست کسانی دیگر می باشد. همانطور که می دانید بعد از این که رایانه روشن شد هر عملی که انجام دهید در رایانه ضبط شده و تمام کاربران دیگر قادر به مشاهده آن خواهند بود. به طور حتم برخی کاربران هستند که دوست دارند این ردپاها را پاک کنند تا کسی دیگر قادر به مشاهده آن نباشد. East-Tec Eraser نام نرم افزاری می باشد که می تواند تمام ردپاهای به جا مانده از شما را به سادگی پاک نماید. این کار باعث می شود که حریم شخصی شما حفاظت شده و امنیت شما نیز افزایش یابد. این نرم افزار قادر است تمام ردپاهای به جا مانده از شما نظیر ادرس های اینترنتی، تصاویر مشاهده شده، پیغام های فرستاده شده در مسنجرها، ویدئوهای مشاهده شده و ... را به سادگی پاک کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار East-Tec Eraser:
- پشتیبانی از مروگرهای مختلف نظیر Internet Explorer، Mozilla Firefox، Google Chrome، America Online، MSN Explorer، Opera و Safari و ...
- دارا بودن ظاهری ساده اما کاربر پسند
- دارای قدرتی فوق العاده بالا در عمل پاکسازی ردپاها
- استفاده آسان از نرم افزار
- قابلیت پاک کردن ایمن و مطمئن فایل ها
- پشتیبانی از برنامه های مختلف نظیر Adobe Reader، Microsoft Office، Windows Media Player، Yahoo! Messenger، Skype
- قابلیت پاک کردن تمام اثرها سایتها، ویدئوها، تصاویر، موسیقی ها، صداها، ایمیل ها و ...
- قابلیت پاک کردن و حذف فایل ها بدون بازگشت آنها
- قابلیت پاک کردن حافظه موقت
- و ...


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,



دانلود مسنجر بیلوکس(کامپیوتر)
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 2134
نویسنده : фямфи

دانلود مسنجر فوق العاده بیلوکس

 

 

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: مسنجر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مسنجر بیلوکس(کامپیوتر) ,



نرم افزار طراحی وب سایت
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 2167
نویسنده : фямфи

نرم افزار CoffeeCup Visual Site Designer : طراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هریک قابلیت های خاص خود را داشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن طرح های خوب را در قالب یک صفحه وب پیاده کنند. CoffeeCup VisualSite Designer یکی از این نرم افزارها بوده که می تواند تنها در محیط Design کار طراحی را به عهده گرفته و به آسانی خوردن یک آب لیوان کار طراحی را انجام داد. حتی حرفه ای های طراحی سایت که از هنر خود به عنوان شغلی پردرآمد استفاده می کنند هم قبل کدنویسی های حرفه ای از این گونه نرم افزارها برای پیاده سازی طرح موجود در ذهن خود بهره می برند و یکی از بهترین انتخاب ها همان محصول CoffeeCup است که به ساده ترین شکل ممکن می توان سایتی را طراحی کرد. CoffeeCup VisualSite Designer نرم افزاری است که به هیچ وجه نیازی به حتی یک خط کدنویسی هم نداشته و تمامی موارد در محیط Design طراحی می شود. به سادگی می توان با استفاده از Drag And Drop تمامی Object هایی را که می توان در صفحات وب استفاده کرد را در این ابزار مورد استفاده قرار داد، در کار طراحی ۷۰ طرح آماده هم در این نرم افزار گنجانده شده است تا دستان کاربر برای انتخاب بهترین طرح برای وب سایت باز باشد. نکته پایانی هم این که در کنار محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار می توان تمامی مراحل انجام گرفته از سایت را به صورت مستقیم برروی سرورهای FTP آپلود نمود، به این ترتیب سرعت در انجام کار آپلود فایل ها و همچنین ویرایش صفحات هم تا حدود زیادی بهبود پیدا می کند.




قابلیت های کلیدی نرم افزار CoffeeCup Visual Site Designer:
- طراحی کامل یک وب سایت بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کدنویسی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- بیش از ۷۰ طرح آماده وب
- بیش از ۱۰۰ انیمیشن و متن متحرک
- بیش از ۵۰ پس زمینه بسیار زیبا
- قابلیت اضافه نمودن صقحات داخلی تنها با یک کلیک
- انجام بسیاری از مراحل با Wizard
- قابلیت استفاده از منوهای فلش در سایت
- قابلیت سایه زدن تصاویر و متن ها
- قابلیت برقراری ارتباط با سرورهای FTP به منظور آپلود وب سایت
- محیط کاربری بسیار جذاب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویندوز ۷
- و …


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار طراحی وب سایت , ,



نرم افزار گوگل ارت ورژن جدید
نوشته شده در جمعه 28 تير 1392
بازدید : 1273
نویسنده : фямфи

Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه های شخصی بیاورد. ششمین نسخه از Google Earth که یکی از شاهکارهای گوگل به شمار می رود به تازگی عرضه گردیده است.ما هم خوشحالیم که جز اولین سایت هایی هستیم که نسخه Plus که کاملترین نسخه از این ابزار به شمار می رود را به صورت کامل و کرک شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم.
Google Earth Plus يکی از برنامه هايی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمين را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پيدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و .... در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشيد. علاوه بر آن شما می توانيد عکس يا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپيوتر خود قرار داره يا بر روی وب سايت شخصی خود منتشر کنيد.Google Earth Pro ترکيبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمايش سه بعدی ساختمان ها برای نمايش هر چه بهتر جغرافيای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار گوگل ارت ورژن جدید , نرم افزار گوگل ارت ورژن جدید2013 ,



بازدید : 38828
نویسنده : фямфи

طراحی پوستر و افکت های جالب بر روی تصاویر شما بصورت آنلاین

در این مطلب به معرفی سایت هایی برای اعمال افکت‌ها و جایگذاری عکس‌های شما در طرح‌های از پیش آماده شده که به شما اجازه‌ی ویرایش عکس به صورت آنلاین را می دهد و با استفاده از آن می توانید از تصاویر خود تصاویری زیبا، خنده دار و یا پول شخصی با عکس خودتان را بدون هیچگونه دانش گرافیکی طراحی کنید، می پردازم. 



 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: طراحی پوستر و افکت های جالب بر روی تصاویر شما(آنلاین) , ساخت پوستر بصورت آنلاین ,



ساخت آنلاین نوشته های زیبا با فرمت GIF
نوشته شده در پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 4756
نویسنده : фямфи

 نوشته های زیبا به همراه افکت های مختلف روی بنرها کلیک کنید

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بنر , ,
:: برچسب‌ها: ساخت آنلاین نوشته های زیبا با فرمت GIF ,



تعداد صفحات : 5